Security3.2kRedactie EmerceEmerceDe belangrijkste punten uit het Threat Landscape Report (infographic)Security
Customer Engagement1.9kEgbert van KeulenDeloitteJanneke van den Heuvel (TryLikes): ‘Simplicity in innovatie wordt nog onderschat’Customer Engagement
Disruptie8.4kEgbert van KeulenDeloitteFloris van Hoogenhuyze (Barqo): ‘Wij geloven nog steeds dat we de grootste kunnen worden, ook internationaal’Disruptie
Customer Experience17,6KHarm LinssenRelevant OnlinePersonalisering in de praktijk: professionalisering is nog ver te zoekenCustomer Experience
B2B Digital10.kJan LibbengaEmerceEmerce B2B Online: ‘E-commerce voor B2B marketeers steeds belangrijker’B2B Digital
Online advertising39,8KMark MeijsiProspectDit zijn de veranderingen in de Adwords KwaliteitsscoreOnline advertising
Customer Experience19,8KCaroline BollemaSeniorWebKim de Klerk (NS International): ‘Zo personaliseren wij over de kanalen heen’Customer Experience
Conversie7.1kHans VoornVoor Elkaar HoldingConversion: focus niet op eigen pijnpunt, vind menselijke inzichtenConversie
Financials62,2KPascal SpelierVvAA en [finno]Moonshots, de interne accelerator van de RabobankFinancials
Strategy37,2KRedactieEmerceKuldip Singh (innogy) digitaliseert Essent: ‘Durf te experimenteren’Strategy
Online marketing14,6KFieke RippingDeptDe twee belangrijkste lessen van Digital Marketing LiveOnline marketing
Start-ups13,2KPieter Paul van OerleAccenture Innovation en TNWUbiqu: ‘Wij geloven dat je telefoon je sleutels en pasjes kan vervangen.’Start-ups