Analytics56,9KSander van der KraanConversed.ai | Pervorm AsiaIs een DMP waardevol, en hoe kies je de juiste?Analytics
Customer Experience14,8KGerrit van LeeuwenSpringbokLoyalty onderzoek: ervaring belangrijker dan beloningCustomer Experience
Cannes Lions48,1KNathalie PetersMORGENFRISK & FRISK AgencyDé trends van Cannes 2017: data en techniek smelten samen met creatieCannes Lions
Fashion20,5KMichael LinthorstCopernica Marketing SoftwarePiet Zoomers: van massamailings naar een-op-een e-mailsFashion
Travel16,9KTessa aan de SteggeCherry LABBloggershuizen: creatieve contentmarketing in de reisbrancheTravel
B2B Digital9.3kJan LibbengaEmerceEmerce B2B Online: ‘Je website moet vertrouwen en autoriteit uitstralen’B2B Digital
Facebook Advertising35,3KLinde van LoenenExpand Online (part of Dept)Adverteren op Facebook: vergeet klikken, richt je op kopersFacebook Advertising
Digital Agencies12,4KJasper VerbuntRedkiwi - Full service Digital AgencyHoe de nieuwe online horizon van Boskalis tot stand kwamDigital Agencies
Analytics30,7KPieter Paul van OerleAccenture Innovation en TNWDelph: slimme data-analyse als toekomstvoorspeller voor bedrijvenAnalytics
Online advertising33,5KCherrelle AkerinaTraffic BuildersVijf nieuwe Adwords-ontwikkelingen die je moet wetenOnline advertising
E-mailmarketing29,7KMichael LinthorstCopernica Marketing SoftwareHoe Holiday Cars, Vacanceselect en D-reizen databasemarketing toepassenE-mailmarketing
Strategy26,3KRedactieEmerceSneller innoveren bij Marktplaats door nieuwe organisatiestructuurStrategy