Recruitment36,4KLarissa LensInitiativeArbeidsmarktcommunicatie: de invloed van media en marketingRecruitment
Sponsored1.3kRens GerritsenBuckarooZo win je klanten terug bij de kassa: waarom een slimme betaalstrategie onmisbaar is in 2025Sponsored
Search39KErik PenninxKINESSOFriends of Search 2025: eind van de AI-hype en naar ‘user-first’-strategieënSearch
Customer Engagement27,6KNicky PeterseBlueConicVijf manieren om als marketeer succes te boeken met ‘gamification’Customer Engagement
Campagnes32,8KGeert HoogeveenTeads[Case] Van ‘awareness’ tot aankoopintentie bij Miele: waarom de hele funnel ertoe doetCampagnes
B2B Digital3.0kEmerce TVDigital FirstB2B digitalisering: stop met losse touchpoints, bouw een customer journeyB2B Digital
Agency Cases1.8kEmerce TVDigital FirstDe 3 succesfactoren voor de juiste e-commerceplatformkeuzeAgency Cases
Artificial Intelligence27,6KAndries Hiemstra[ah]consultingAlleen zó werkt AI als katalysator voor businesstransformatieArtificial Intelligence
Sponsored747DB Online MarketingWaarom steeds meer e-business ondernemers kiezen voor een digitale bankSponsored
Retailmedia40,7KRonald KuinKINESSODrie trends in retailmedia die in 2030 mainstream zullen zijnRetailmedia
Creative39,6KRuud HendriksDoorzetters[Podcast] Doorzetters met Ronald Molendijk: muziek, miljoenen en ‘mindset’Creative
Strategy46,9KJeroen VinkesteijnCreativeMastersGrip op recensies [3/3]: neprecensies en het recensiemodelStrategy
Automotive36,7KEdward SleijffersVML NederlandHoe verkoop je high-end producten aan Gen Z en Millennials? De nieuwe consument, de nieuwe regelsAutomotive
Marketing13,7KNiels AchtereekteEmerceEmerce Rapport Overnamemarkt Digital Agencies 2025 (deel 1)Marketing