Customer Experience20KCaroline BollemaSeniorWebKim de Klerk (NS International): ‘Zo personaliseren wij over de kanalen heen’Customer Experience
Conversie7.2kHans VoornVoor Elkaar HoldingConversion: focus niet op eigen pijnpunt, vind menselijke inzichtenConversie
Financials62,4KPascal SpelierVvAA en [finno]Moonshots, de interne accelerator van de RabobankFinancials
Strategy37,3KRedactieEmerceKuldip Singh (innogy) digitaliseert Essent: ‘Durf te experimenteren’Strategy
Online marketing14,8KFieke RippingDeptDe twee belangrijkste lessen van Digital Marketing LiveOnline marketing
Start-ups13,5KPieter Paul van OerleAccenture Innovation en TNWUbiqu: ‘Wij geloven dat je telefoon je sleutels en pasjes kan vervangen.’Start-ups
Mobile1.4kEgbert van KeulenDeloitteThomas Engel (The Capitals): ‘In Nederland verdienen 10.000 mensen hun brood dankzij de iPhone’Mobile
Online advertising18,7KRedactieEmerceGoogle bouwt adblocker in Chrome: drama of goed voor adverteerder?Online advertising
Customer Experience26,2KNiels van LaatumRauwCCHoe bereiken we de connected consumer?Customer Experience
Tech1.7kEgbert van KeulenDeloitteTanja Koning (Future Flux Festival): ‘We onderzoeken hoe nieuwe technologie ons leven verandert’Tech
E-mailmarketing25,7KJordie van RijnEmailmondayDeze trends starten de (r)evolutie van e-mailmarketingE-mailmarketing
Travel10,4KStef DriessenABN AMROEen ‘digitale rode loper’ voor een duurzame groei van het toerismeTravel
Fulfillment19KRedactieEmerceFietskoeriers.nl: ‘Samenwerking bezorgbedrijven nu echt nodig’Fulfillment