Customer Service12,5KEgbert van KeulenDeloitteAlexander Wijninga (Watermelon): ‘Wij automatiseren met kunstmatige intelligentie een deel van de klantenservice’Customer Service
E-commerce platforms44,2KPremiumRedactieEmerceHEMA’s mega-operatie: technologie en werkwijzen grondig aangepaktE-commerce platformsPremium
Publishing17,2KGonnie SpijkstraStory FirstGert-Jaap Hoekman: ‘NU.nl is een timeline, net als Facebook en Twitter’Publishing
Strategy68,3KJohan van RijnCognizantDigitale transformatie in Banking & Finance: pragmatische aanpak vereistStrategy
Security14,4KTim van der MolenBits of FreedomHoe Perfect Forward Secrecy je communicatie veilig houdtSecurity
Travel4.9kPremiumRedactieEmerce‘Spaarprogramma’s in reisbranche mikpunt van cybercriminelen’TravelPremium
Customer Loyalty12,9KPremiumRedactieEmerceMillennial net zo (graag) merkentrouw als babyboomerCustomer LoyaltyPremium
Customer Engagement28,1KFerry den DopperTam TamEen contentstrategie voor chatbots: de do’s en don’tsCustomer Engagement
Analytics64KRosalie van HasselTraffic BuildersGoogle Data Studio: zó maak je de beste dashboardsAnalytics
Disruptie10,6KRedactieEmerce‘Bank van de toekomst is virtuele assistent. Leeft u wel gezond?’Disruptie
Travel17,7KRedactieEmerceNieuwe commerciële organisatie Transavia moet digitale slagkracht vergrotenTravel
Attributie4.7kTim van VlietExpand OnlineGrenzen vervagen tussen off- en online met Adwords in-store visitsAttributie
E-commerce7.5kEgbert van KeulenDeloittePatrick Hurenkamp (Bloomon): ‘We hebben de ambitie om een wereldbedrijf te maken’E-commerce