Travel44,4KPieter Paul van OerleAccenture Innovation en TNWOaky: tevredener gasten en hogere omzet voor hotelsTravel
Service Design15,2KLidewij de RidderABN AMRORisk As A Service brengt de innovatiemindsetService Design
Tech1.4kEgbert van KeulenDeloitteCamiel Verschoor (Birds.ai): ‘Drones in combinatie met AI gaan de inspectiemarkt veranderen’Tech
Customer Experience20,9KRoderick ReichenbachBraingineersWaarom bewust onderzoek niet goed werktCustomer Experience
Strategy43,8KJohan van RijnCognizantDigitale transformatie zorgt voor heruitvinding van de CMOStrategy
Blockchain26,2KEgbert van KeulenDeloitteDennis de Vries (KPMG) over de toepassingen van BlockchainBlockchain
Customer Experience27,7KMarijn ten BulteAdwiseSEO en UX: waarom ze elkaar perfect aanvullenCustomer Experience
Security21,1KRedactieEmerceVernieuwde richtlijn Microsoft voor wachtwoordgebruik in digitale dienstenSecurity
Search10,9KLevi van WijngaardenProdos Online MarketingMarty Weintraub (AimClear) over de waarde van psychografisch targetenSearch