Retailmedia50KBart MandersTransact (Omnicom Media Group)Retailmedia: hype of trend? Drie obstakels die het groeipotentieel in de weg staanRetailmedia
Virtual reality41KNils AdriaansCreativeNLSXSW 2024 – Niki Smit van Monobanda: ‘We vragen je uit je lichaam te stappen’Virtual reality
CMS72,4KOlena TeselkoStoryblokMigreren van e-commerceplatform? Zo zorg je voor een soepele overstapCMS
Customer Experience82,9KStephan KleianLab DigitalGrip krijgen op Customer Experience? Neem kleine stappen en blijf bruggen bouwenCustomer Experience
Agency Cases3.5kEmerce TVDigital FirstHow To: effectieve evaluatie van de samenwerking met je bureauAgency Cases
Agency Cases2.0kEmerce TVDigital FirstVan business concept naar een meaningful digital productAgency Cases
Agency Cases8.3kEmerce TVDigital FirstYanga’s rebranding: van fysieke aanwezigheid naar sterke digitale presence in én buiten de sportschoolAgency Cases
Digital Agencies17,1KEmerce TVDigital First[Agency Talk] De belangrijkste hersenkrakers voor bureaus in 2024Digital Agencies
Security91,9KAlex WellsHadrianVijf kritieke aandachtspunten rond cyberveiligheid voor e-commercebedrijvenSecurity
E-commerce7.8kElizabeth AzideBigCommerceEen praktische gids voor het investeren in Digital Commerce-innovatieE-commerce
Web-design50,5KKevin van BeekWeespagina’s: de negatieve impact van vergeten pagina’s op je websiteWeb-design
Privacy57,8KPatrick BroersmaPink MarketingUitfasering third-party cookies binnen Chrome en Googles Consent Mode V2Privacy
Creative34KAaron MirckAaron MirckWaarom ik dacht dat ChatGPT schrijvers overbodig maakt (en waarom dat niet zo is)Creative
Retailmedia5.2kDiana AbebreseEpamEen retailmediabedrijf opbouwen: uitdagingen en oplossingenRetailmedia
Communicatie51,3KNicol TademaScoren met woordenHet is simpel: een eenvoudige boodschap betekent meer conversieCommunicatie
Marketing42,3KElke WillemsenDDMADe grootste trends in data-driven marketing volgens de commissies van DDMAMarketing