Customer Service94KDirk van der LitVan der Lit CommunicatieForrester: betere klantenservice door investeren in technologieCustomer Service
Customer Loyalty87,6KThomas LapperreBloeiseHoe bind je infrequente klanten aan je merk?Customer Loyalty
E-mailmarketing89,1KGerrit van LeeuwenSpringbokHoe kunnen e-mailmarketeers hun bereik vergroten?E-mailmarketing
Online marketing93,7KThomas LapperreBloeiseBig Data en privacy: wanneer geven consumenten hun persoonlijke informatie?Online marketing
Mobile100,1KEgbert van KeulenDeloitteOnderzoek: mobiel shoppen in Europa, kerncijfers en trendsMobile
Dialogue Marketing96,4KErwin LimaGraydon NL, Mr James Creative, E-zmokeGeneratie Y en de noodzaak van transparantie in marketingDialogue Marketing
Analytics105,8KNiels VogtMeasuremailCombineer e-mailmarketing rapportages met Google AnalyticsAnalytics
Native advertising93,6KBerith BehrensSelling PR & CommunicationsDe impact van expert reviewsNative advertising
Customer Service72,2KThomas LapperreBloeiseKlantenservice via Twitter verrassend slecht in UKCustomer Service