Customer Service116,8KSteven van BelleghemNexxworks, SnackbytesEvolutie in customer service: van personal naar self- naar crowdserviceCustomer Service
Online advertising78,3KHerman Couwenbergh/cc Couwenbergh CommuniceertDe toekomst van Twitter als tv-partnerOnline advertising
E-commerce114,8KRutger Teunissen24sessionsWeb Summit Dublin: doorbraak van de ‘sharing economy’E-commerce
Social79,6KJeroen voor 't HekkeJeroen voor 't HekkeSocial weekoverzicht: gebruik en winst Facebook flink omhoog, Hyves stoptSocial
Customer Loyalty85,4KRianne van KootOogstTrends eFinancials 2013: luisteren naar de klant of juist niet?Customer Loyalty
Legal93KSil KingmaCordemeyer & Slager AdvocatenUitspraak: ex-werknemer heeft auteursrecht op softwareLegal
Internet of Things132,4KEric van HallCopyRobinBen jij klaar voor het Internet of Things?Internet of Things
Social116,9KJeroen voor 't HekkeJeroen voor 't HekkeWaarom KLM, ING en Coolblue sociale toppers zijnSocial
E-mailmarketing78,5KGerrit van LeeuwenSpringbokDe zeven belangrijkste trends op het gebied van aan- en afmeldenE-mailmarketing