3sixtyfive: influencer marketing met Snapchat Spectacles

John Meulemans van 3sixtyfive vertelt hoe zijn bedrijf voor Toyota de Snapchat Spectacles inzette: “Vier influencers vlogen naar London om de presentatie van Toyota’s nieuwe C-HR bij te wonen en vast te leggen op Snapchat. SnapChat Spectacles is een hippe zonnebril waarmee je gemakkelijk een kort filmpje op Snapchat zet. Ideaal om beleving over te brengen.”

Toyota’s event was lifestyle gericht: “C-HR is een nieuwe auto waarmee ze een hele nieuwe doelgroep willen aanboren. Het event leek wel een theatershow, met verschillende scènes en gebeurtenissen. Onze influencer Laura Ponticorvo zat op de bestuurdersstoel met de Snapchat Spectacles, waardoor het voor fans leek alsof ze daar zelf aanwezig waren”, schetst Meulemans. “Het leverde 35 filmpjes op die gemiddeld 18.000 keer werden bekeken. Hiermee heeft Toyota zich positief kunnen profileren naar deze nieuwe doelgroep. In totaal waren er 300 influencers op het event aanwezig.”

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond.

terug