-

Achmea: ook online even Apeldoorn bellen

Centraal Beheer Achmea zet sterk in op online, vertelt Benno Smit, Manager klantcontact online: “Online is nog steeds niet even groot als het telefoonkanaal, want ‘even Apeldoorn bellen’ is wel echt een begrip.” Achmea wil 25 procent groeien in online omzet.

“De online sales gaat niet ten koste van de sales in het telefoonkanaal. Online komt er bij, terwijl de schademarkt niet echter groter is geworden, die is eerder gekrompen in bepaalde periodes”, schetst Smit. “We boren echt nieuw marktaandeel aan met ons online kanaal.” Hoe doen jullie dat? “We zijn van hiërarchisch naar agile gegaan: fixed teams met sprints van drie weken. De programmeur zit naast de redacteur, de web analist naast de marketing specialist.”

Om video's van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond