-

‘B2B ziet online marketing onterecht over het hoofd’

Bedrijven in het B2B-segment, zelfs de agribusiness of zware industrie, laten omzet liggen omdat ze niet actief aan online marketing doen.

“Online marketing in de B2B-sector moet nu naar een hoger niveau worden getild. In Nederland hebben we goede internationaal georiënteerde industrie, maar die kijkt verrassend weinig naar online marketing als business case. Terwijl een bedrijf als Damen Shipyards miljoenenorders via zijn digitale kanaal binnensleept.”

Directeur Herbert Pesch van Evident ziet nog te vaak dat het digitale kanaal bij grote, industriële en agri-ondernemingen een ondergeschoven kindje is. De website is niets meer dan een digitale folders en het salesapparaat werkt compleet gescheiden van het online kanaal. “Hun online marketing moet gaan om het integreren van de nieuwe kanalen om sterker te zijn dan hun concurrent.”

Deel dit bericht

1 Reactie

Peter

Bureautje dat b2b marketing-sites bouwt, adviseert om meer b2b marketing te doen.
wat een eye-opener!

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond