Create.Accelerate.Disrupt.
Adwise is een full service digital agency in hart en ziel. Het helpt bedrijven om een beslissende voorsprong te nemen en de markt te veranderen. “We zijn er voor grote én kleine klanten met ambities.”
“Je hoeft geen miljardenbedrijf te zijn om voorop te lopen en de markt te veranderen”, zegt CEO Gijs Westerbeek van het in 2005 opgerichte Adwise. “Wij geloven dat we echt impact kunnen creëren door alles geïntegreerd aan te pakken. Vanaf het begin werken we met één budget en één plan voor commerce, branding, advertising, performance, content en tech. Ons trackrecord bewijst dat deze aanpak werkt. Inmiddels hebben we ruim tweehonderd nominaties en vijftig awards op onze naam staan, zowel nationaal als internationaal. Sinds 2021 staan we hoog op de jaarlijkse E100-ranglijsten. Ook dit jaar halen we weer een toppositie. Het is een mooie erkenning dat we stabiel op een hoog niveau presteren.”
Moonshots
“We denken met onze klanten graag in moonshots: wat is dat grote, bijna onmogelijke, doel waar je echt voor wilt gaan?”, zegt Westerbeek. “Met zo’n doel voor ogen kom je sneller tot slimme en innovatieve oplossingen. De kracht van full service is dat je vanuit meerdere perspectieven naar een case kijkt. Omdat we industriebreed werken, kunnen we innovaties van de ene naar de andere branche brengen. We maken klanten wendbaar, onderscheidend en ongekend effectief. Zo pakken ze een voorsprong, veranderen ze de markt en moeten concurrenten zich aanpassen.”
Digital masters
“Ons eigen moonshot is om naast een topbureau ook de beste opleider van het vakgebied te worden”, zegt Westerbeek. “Met de Adwise Academy hebben we daar grote stappen in gezet. Elk jaar leiden we honderden digitale specialisten aan zowel klantzijde als bureauzijde op. Bij steeds meer klanten bouwen we inhouse agencies voor extra slagkracht en efficiency. Zo kun je samen blijvend succes boeken. Via WisePeople helpen we bedrijven die direct toptalent nodig hebben aan digital masterminds.”
Europese ambities
“We werken voor meer dan vijftig klanten die over de grens actief zijn”, zegt Westerbeek. “Hierdoor hebben we al in dertig landen internationale ervaring opgedaan. Ons nieuwe moonshot is om internationaal verder te groeien. Hierbij combineren we autonome groei met een sterke buy-and-buildstrategie. We willen de beste digital agency van Nederland blijven en die van Europa worden. Zo blijven we onderscheidend in innovatiekracht, slagkracht en realisatie.”
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond