-

Data optimaal inzetten

Selligent Marketing Cloud is een AI-gestuurd platform voor marketing automation. De software wordt gebruikt door leidende nationale en internationale bedrijven in finance, retail, travel, media en automotive. “We helpen merken om hun data optimaal in te zetten”, zegt Global Vice-President Customer Success Ramses Bossuyt. “Onze software biedt haast ongelimiteerde mogelijkheden rond datamanagement, personalisatie en automatisatie. Zo kunnen creatieve marketeers unieke, relevante ervaringen creëren voor consumenten – bij elke interactie en via alle kanalen en apparaten. Ons platform is zo ontworpen dat zero en first party data de kern vormen van een 360°-consumentenprofiel. Met deze data bewaren onze klanten de balans tussen privacy en de behoefte aan gepersonaliseerde communicatie, zeker aangezien third party cookies in de toekomst zullen verdwijnen.”

De laatste jaren zijn er veel samenwerkingsverbanden in de digitale sector ontstaan. Bedrijven met aanvullende specialiteiten vormen als groep een steeds aantrekkelijker alternatief op de markt. Sinds anderhalf jaar maakt Selligent Marketing Cloud deel uit van CM Group, een familie van marketingtechnologie-oplossingen waartoe o.a. ook Campaign Monitor, Emma, Liveclicker en Cheetah Digital behoren. “Onze zustermerken hebben aanvullende specialiteiten in specifieke sectoren of op het vlak van loyalty en hyperpersonalisatie”, zegt Bossuyt. “Door onze expertise en ervaring te delen, kunnen we sneller en op grotere schaal innoveren. Met als resultaat dat onze klanten nog betere customerervaringen creëren.”

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond