-

Derk Roodhuyzen de Vries (Fixico): ‘We willen de markt van autoreparaties veranderen’

De markt voor autoreparaties is niet bijzonder transparant. Derk Roodhuyzen de Vries wil dat veranderen met Fixico, een digitaal platform voor autoherstel.

“Aan de ene kant digitaliseren we de hele repair journey from start to finish. Daar halen we alle telefoontjes en e-mailtjes uit. En aan de andere kant hebben we een marktplaats gebouwd van herstelbedrijven. We kunnen dan aan slimme match making doen van schade en herstelbedrijven.”

Het begon allemaal met een deuk in de auto van zijn moeder. Derk Roodhuyzen de Vries moest die zelf laten repareren. Dan ontdek je dat je via Google niet meer vindt dan een lange lijst namen van bedrijven. Als je meer wilt weten over de prijs, de snelheid of of er plek is moet je gaan bellen. Dat moet beter kunnen, dacht Roodhuyzen de Vries. Met als resultaat Fixico: een digitaal platform voor autoherstel.

Om video's van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Over de auteur: Erwin Blom is mede-oprichter van Fast Moving Targets.

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond