-

Dolly van den Akker (MPG.Group): ‘De rol van influencers neemt af. Experts nemen het over’

Waar liggen kansen voor bedrijven op het gebied van content marketing? Dolly van den Akker, CEO MPG.Group, runt een bedrijf dat focust op strategie, creatie en content.

‘Onze focus ligt op sterke groei: we willen binnen een paar jaar een groot netwerk neerzetten in Nederland en in de Benelux. In 2019 waren er vijftien gegadigden die interesse hadden om MPG te kopen. Uiteindelijk is daar Globitas uitgekomen: een investeringsclub waar we intensief mee samenwerken. Prettig aan deze club is dat er mannen inzitten met een groot netwerk.’

Om video's van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Over de auteur: Ronnie Overgoor is oprichter van 7Ditches.

 

Deel dit bericht

1 Reactie

Jan

“Om video’s van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.”

Dat hoeft zelf niet eens bij YouTube… 🙄

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond