-

Ingmar de Lange (Mountview): ‘Je moet nieuwe proposities altijd vooral simpel houden’

Tijdens Emerce Digital Marketing Live gaat Hans Voorn in gesprek met Ingmar de Lange van Mountview over waarom je nieuwe proposities altijd vooral simpel moet houden.

De Lange: “Als we vijf jaar terug in de tijd gaan, dan noemde ik mezelf op dat moment out of the box conceptontwikkelaar voor merken. Dat vond ik spannend en leuk en sexy. En mensen vonden dat ook, maar ze hadden geen idee wat dat nou precies is. Daardoor bereikte ik hen niet met mijn proposities. Het leidde tot een moeilijke periode in mijn carrière, tot ik het simpeler maakte en mezelf merkstrateeg noemde.”

Bekijk hier het hele gesprek tijdens Emerce Digital Marketing Live. (5.08 minuten):

Om video's van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Over de auteur: Hans Voorn werkt als manager marketing, online en big data voor Dela.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond