Eduard Schaepman (Tribes): ‘Een slecht product is je beste reclame’
Alweer de negende uitzending van de podcast over bijzondere merken, marketing en reputatie van Emerce, IVRM Reputatie en brancheorganisatie IPAN staat live! In deze aflevering reageert Eduard Schaepman, CEO en oprichter van Tribes, op de volgende stelling:
“The worst product makes the best advertising”
Het verschil tussen commodity en een mooi product? Story-doing
In de negende aflevering van OnBrandScan gaat podcast-host Stef Heutink 25 minuten in gesprek met Eduard Schaepman, CEO en oprichter van Tribes.
De volgende vragen komen aan bod:
- Heeft Tribes met de opkomende deeleconomie gewoon een goed momentum te pakken?
- Waarom is Schaepman zelf het gezicht van iedere Tribes-campagne?
- Hoe komt Tribes zonder investeringen toch op de eerste pagina van zoekresultaten terecht?
- Hoe helpt vernieuwende content Tribes naar de top?
- En draagt Jort Kelder geruite pakken door Eduard Schaepman?
Vanaf 2004 was Scheapman werkzaam als CEO van Regus Benelux. Na veel ervaring te hebben opgedaan in de wereld van kantoorverhuur besloot Schaepman deze functie na negen jaar neer te leggen. In februari 2015 lanceerde Eduard Schaepman Tribes. Tribes biedt, naar eigen zeggen “inspirerende werkplekken, gebaseerd op de inheemse, nomadische stammen over de hele wereld, voor Business Nomaden van alle verschillende generaties, met verschillende achtergronden.”
Over de auteur: Stef Heutink werkt als creative director bij IVRM Reputatie.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond