-

Emanuel van Praag (HvG Law): ‘We leven in de tijd van ‘ken uw klant 2.0”

Emanuel van Praag van HvG Law gaat in gesprek met Hans Voorn in op de nieuwe verplichtingen en dilemma’s die de financiële instanties toegeworpen krijgen in de tijd dat ze door techniek meer en meer te weten krijgen over hun klanten. “We leven in de tijd van ‘ken uw klant 2.0’. Of misschien zelfs 3.0.”

Van Praag: “Er zijn allemaal nieuwe dingen die je van je klant kan weten, wat technisch mogelijk is. Een voorbeeld dat je nu heel veel ziet is de microsoftfraude. Mensen die dit overkomt zeggen dan tegen de bank: ‘jij had moeten opletten. Jij had dit moeten voorkomen.’ Maar is dat wel zo? Mag dat? Of moet dat?”

Bekijk hier het hele gesprek tijdens Emerce Financials. (15.55 minuten)

Om video's van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Over de auteur: Hans Voorn werkt als Manager Marketing, Online en Big Data voor Dela.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond