-

Jan-Willem te Gussinklo (Marktplaats): ‘Hoe vind je de juiste balans tussen privacy en gerichte advertenties’

Tijdens Emerce Digital Marketing Live gaat Hans Voorn in gesprek met Jan-Willem te Gussinklo van Marktplaats over privacy en de wrijving tussen consumenten en adverteerders die juist op zoek zijn naar meer relevantie.

Te Gussinklo: “Consumenten stellen de laatste jaren steeds meer vragen over wat bedrijven van hen weten en of de verzamelde data wordt doorverkocht aan anderen. Dat doen we niet. Het unieke van Marktplaats is ons platform en hun zoekopdrachten tonen een bepaald gedrag. Met meer dan elf miljoen advertenties online moeten we wel zorgen dat de consument de dingen zien waar ze wat aan hebben.”

Bekijk hier het hele gesprek tijdens Emerce Digital Marketing Live. (4.35 minuten):

Om video's van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Over de auteur: Hans Voorn werkt als manager marketing, online en big data voor Dela.

*) Ten tijde van het interview werkte Te Gussinklo nog voor Marktplaats.nl. Onlangs trad hij in dienst bij bol.com.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond