-

Mark Appel (CM.com): ‘Tien jaar ervaring in marketing automation, hoe zou ik het anders doen?’

Mark Appel is Chief Marketing Officer bij CM.com en heeft al twintig jaar ervaring in de marketing, waarvan hij al zeker tien jaar bezig is met marketing automation bij bedrijven als Exact en Twinfields.

Stroomversnelling

Door corona zitten verschillende digitale marketing trajecten in een stroomversnelling en is het slim voor een marketeer om naar marketing automation te kijken. Mark heeft dat tien jaar geleden geïmplementeerd bij Twinfields en vanaf acht jaar geleden bij Exact. Hans Voorn interviewt hem over hoe dat is gegaan, welke stappen hij heeft genomen, welke problemen hij tegenkwam en hoe hij die weer overwon. En wat zou hij nu anders doen? Het verhaal gaat over de IT implementatie, Buyer journeys, de mensen, de content, het management die ROI wil.

Emerce heeft onlangs onderzoek gedaan naar marketing automation software, nu gratis te downloaden: ‘Investeringen in marketingtechnologie 2019/2020‘.

Bekijk hier het hele interview (31.34 minuten):

Om video's van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Over de auteur: Hans Voorn werkt als manager marketing, online en big data voor Dela.

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws binnen je vakgebied? Volg Emerce dan ook op social: LinkedIn, Twitter en Facebook.

Deel dit bericht

1 Reactie

Rommert Crépin - Penfield Digital

Mooi verslag, wat ik zelf wel goed van jullie vond Mark was dat jullie via Salesforce bij ons Takeaway.com (waar ik toen zat) zijn gaan kijken. Iets wat meer bedrijven zouden moeten doen wanneer ze kiezen voor Marketing Automation. Niet blind varen wat je tech stack partner zegt maar bij soort gelijke bedrijven kijken en zien hoe implementatie, werking and gehele digitale transformatie is gegaan.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond