-

Podcast The Brief jubileumeditie: in gesprek met oud-hosts

The Brief is een podcast van Wayne Parker Kent over merken, marketing en content. De eerste aflevering is meer dan zes jaar en drie hosts geleden en nu is het tijd voor aflevering #100. Deze kan niet onopgemerkt voorbijgaan, dus zijn Charlotte van Dijk (Head of content) en Gerben van der Rijt (Creative director) in gesprek gegaan met de drie oud-hosts Frank Goren, Mark Schoones en Matthijs Tielman.

Niet normaal scherpe meningen

Normaal zoomt The Brief in op de carrières van de gasten en de merken waar ze voor werken. Deze keer gaat dit compleet anders. Gerben en Charlotte gooien stellingen op tafel waar de mannen hun eerlijke mening over geven. En natuurlijk wordt er teruggeblikt op de vorige 99 afleveringen. Het is de eerste keer dat de vijf met elkaar aan tafel zitten. Maar dat klinkt niet zo. De mannen zijn niet vies van flauwe grappen naar én met elkaar. Maar ook geven ze elkaar de ruimte voor (quasi-) intellectuele antwoorden en scherpe meningen.

Kritische vragen met kritische antwoorden

Purpose marketing komt uitgebreid aan bod, evenals creativiteit versus big data en het generaliseren van generaties. De mannen durven zonder moeite tegen elkaar in te gaan, maar ook elkaars verhaal aan te vullen. Want wie zijn uiteindelijk het meest gevoelig voor marketinguitingen? Marketeers zelf.

Aflevering 100 is een feest voor het oor. Een speciale The Brief met slechte grappen, maar voornamelijk voor scherpe meningen. Scherpe meningen die je een andere kijk op het vakgebied (kunnen) geven.

Over de auteur: Gerben van der Rijt is Creative director bij Wayne Parker Kent.

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws binnen je vakgebied? Volg Emerce dan ook op social: LinkedIn, Twitter en Facebook.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond