-

Rochdi Darrazi (Boldking): ‘Alles wat je nodig hebt voor je dagelijkse badkamerritueel’

Eigen frustratie is een mooie drijfveer voor de start van een bedrijf. Rochdi Darrazi begon in 2008 zijn hoofdhaar te verliezen. Zijn zoektocht naar een geschikte scheermes leverde veel frustratie op. De mesjes op de markt bleken ongeschikt voor rondingen en liepen snel vol wanneer er te veel haren geschoren moesten worden. Ruim tien jaar verder verkoopt Rochdi Darrazi onder de naam Boldking zijn eigen scheermes. En wil het bedrijf invulling geven aan de twintig minuten die iedere Europese man dagelijks in de badkamer doorbrengt.

De messen worden inmiddels in elf landen verkocht. En ondanks het feit dat het scheren van de baard lang niet altijd meer gebeur,t groeit Boldking. “Wij groeien in een krimpende markt. 93% van deze producten wordt nog steeds in de retail verkocht en 7% online. Elk jaar groeit dat percentage online. Wij zijn ook een nieuw merk en kunnen dus in principe alleen maar groeien.” Meer bij Top Names.

=

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond