Digitale voorsprong
Van eenpitter tot multinational. Met software voor slimme bedrijfsherkenning toont SalesFeed zijn klanten wie de website bezoekt en hoe digitale inzichten kunnen worden omgezet in meer leads en omzet.
In 2007 startte Wilfred Handgraaf als een van de eerste in Nederland z’n eigen internetbureau. Toen technische man Richard Keizer zich aansloot, groeide SalesFeed al snel uit tot een innovatief bureau dat zich specialiseerde in de b2b-markt. Kort na het begin ontdekten de oprichters een cruciaal probleem: Google Analytics bood onvoldoende inzicht in de effectiviteit van campagnes. “We gaven geld uit voor onze klanten om clicks te krijgen, maar konden niet opmaken of campagnes succesvol waren”, vertelt Handgraaf. Dit inzicht leidde tot de ontwikkeling van bedrijfsherkenning – een technologie die bezoekers identificeert en hun gedrag analyseert.
Daarna introduceerde SalesFeed personalisatie. “We kunnen websites realtime aanpassen op basis van gegevens over zakelijke doelgroepen”, legt Keizer uit. “Onze software herkent nauwkeurig het bedrijf dat je website bezoekt en hoe de bezoeker zich op jouw website beweegt. Daardoor kun je je website personaliseren voor elke potentiële klant.”
In een tijd waarin onlinemarketing steeds complexer wordt en concurrentie toeneemt, biedt SalesFeed een effectieve oplossing voor account-based marketing”, benadrukt Handgraaf. “Als Nederlands bedrijf met inhouse ontwikkeling onderscheiden we ons door continue verbetering en diepgaande kennis van de Nederlandse markt. Onze filosofie? We willen ons werk goed doen, dikke pret hebben en op een gezonde manier groeien.”
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond