TravelBird: Klanttevredenheid moet door het dak
TravelBird gebruikt kunstmatige intelligentie onder andere om een betere klantervaring te bieden. Fiona Vanderbroeck, Chief Traveller Officer, legt uit hoe dat in zijn werk gaat. “Dankzij AI hebben onze klanten meer wow-momenten.”
TravelBird ondersteunt de reisadviseurs met AI, vertelt Vanderbroeck. “We zorgen ervoor dat ze de juiste antwoorden kunnen geven, zodat onze klanten zo snel mogelijk, eigenlijk realtime, antwoord kunnen krijgen op hun vragen. Op die manier zijn we veel efficiënter en effectiever gaan werken waardoor er meer ruimte is vrijgekomen bij onze reisadviseurs voor het onderhouden van de klantrelatie. Zij kunnen persoonlijker zijn en meer wow-momenten creëren in de journey.”
Neem een Premium abonnement en krijg onbeperkt toegang tot premium artikelen en vele andere voordelen.
- Alles van Emerce Account
- Toegang tot alle Premium nieuws artikelen
- Korting op tickets Emerce Events
- Krijg EGUIDE & Emerce 100 opgestuurd