Eugenie van Wiechen over koers LinkedIn in Nederland
De Nederlandse LinkedIn-baas Eugenie van Wiechen ziet de groei liggen in nieuwe businessmodellen. Ze spreekt over marketingoplossingen en recruitmentoplossingen aan bedrijven. “En we zetten nieuwe concepten in de Nederlandse markt. Als dat slaagt, dan rollen we het ook uit naar andere markten.”
LinkedIn volgt de Nederlandse gebruiker intensief. “Die gebruikers zijn significant actiever. Als we die gebruiker begrijpen, dan kunnen we de les doortrekken naar de rest van de wereld.”
Volgens Wiechen draait het uiteindelijk allemaal om context. “Met de enorme hoeveelheid informatie die op de gebruiker afkomt tegenwoordig, kunnen wij de context geven om die informatie te interpreteren.”
Gerelateerd onderzoek
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
2 Reacties
steven
ze zegt 75 miljoen, terwijl Linkedin laatst de 100 miljoenste lid heeft gevierd… video kennelijk al wat ouder dan 18 maart?
http://blog.linkedin.com/2011/03/22/linkedin-100-million/
Gijs Vroom
Klopt, ze groeien als kool.