0
9.5k

Adverteren is transformeren

Het is begrijpelijk dat digitale advertenties de afgelopen jaren een steeds groter budget hebben aangetrokken. Marketeers kunnen namelijk gemakkelijker hun digitale advertentiecampagnes optimaliseren om een nauwkeurig doel te bereiken, specifieke doelgroepen te targeten, hun tijdschema en budget te beheren, resultaten in realtime te zien en campagnes te meten op de manier die geschikt is voor hun bedrijf. Maar het belangrijkste is personalisatie, waarmee marketeers betere ervaringen voor hun klanten kunnen creëren.

Digitale advertenties hebben echter een kantelpunt bereikt. De groei van uitgaven aan digital versnelt terwijl tegelijkertijd zaken als privacy en merkveiligheid centraal komen te staan. Nu evolueren digitale uitgevers en advertentieplatforms om te voldoen aan de nieuwe verwachtingen van zowel marketeers als consumenten.

Daarom is het belangrijk om rekening te houden met de manier waarop digitale advertenties veranderen naarmate je meer uitgeeft via verschillende kanalen. Bewijs van impact is daarbij belangrijk: elke euro van je budget moet het resultaat beïnvloeden.

Onderwerpen in dit whitepaper: 

  • Gediversifieerde uitgaven: advertenties moeten consumenten tot ver buiten de ommuurde tuinen bereiken.
  • Merkveiligheid: je vraagt je steeds vaker af waar advertenties worden weergegeven.
  • Privacy: consumenten maken zich zorgen over hoe je hun persoonlijke gegevens gebruikt.
  • Omnichannel-strategie: je klanten denken niet kanaal voor kanaal, daarom kan jij dat ook niet doen.

Download het whitepaper

5116_Criteo-Whitepaper

Wil je deze whitepaper bekijken?

Wil je deze whitepaper bekijken?

Log in met je Emerce Account of vul het formulier in.

Meld je gratis aan

Voordat je deze whitepaper download...

Meld je gratis aan om Emerce video’s, whitepapers, rapporten en meer content te bekijken.

Gebruik minimaal 8 tekens, één hoofdletter, getal en speciaal karakter.

Je kunt dit document downloaden indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Criteo. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Criteo’s privacystatement. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacystatement.

Dit is premium content

Upgrade naar Premium en krijg onbeperkt toegang tot de beste artikelen, video’s en whitepapers van Emerce!

Al een Emerce Account? Log hier in.

Dit is premium content

Upgrade naar Premium en krijg onbeperkt toegang tot de beste artikelen, video’s en whitepapers van Emerce!

Je download staat klaar!

Klik op de knop om het document te downloaden.

Redactie