Bekijk webinar

Bekijk webinar
0
827

AI en customer experience, hoe werkt het?

Automatisering en AI verbeteren de klantbeleving. Vragen die ooit alleen door een mens konden worden beantwoord, worden nu sneller en nauwkeuriger beantwoord door een chatbot, virtuele assistent of geautomatiseerde boodschap. In marketing en customer services draait alles om data. Hoewel?

Hoe zet je technologie en AI in om je organisatie te laten groeien?

Het werkt alleen als je de data toespitst op een betere interactie en menselijke connectie. Als je de klanten zelf laat beslissen via welk kanaal zij met je communiceren. En je de klant goed genoeg kent om zijn of haar problemen op te lossen voordat deze zich voordoen. Hoe kan technologie hierin bijdragen? Hoe communiceer je met klanten op basis van AI? Kun je je automated systeem zó inrichten dat het natuurlijk en goed blijft aanvoelen bij de klant? Kortom, hoe zet je technologie en AI in om je organisatie te laten groeien?

Thema’s van dit webinar:
  • De belangrijkste customer experience trends.
  • De invloed van AI op customer experience.
  • Het belang van een omnichannel aanpak.
Sprekers
  • Maarten Stol – Principal Scientific Advisor bij BrainCreators. Heeft de Master opleiding AI aan de UvA afgerond in 2000. Daarna heeft hij gewerkt als software developer, researcher, docent en in verschillende IT start-ups. De laatste jaren richt hij zich steeds meer op consultancy op het gebied van machine learning en AI, voor o.a. VodafoneZiggo, Tata Steel en Hendrix Genetics. Op dit moment leidt hij het research team bij BrainCreators in Amsterdam.
  • Marcel Stroop – Customer Experience Manager bij 5CA (B&O, Wargaming). Geeft customer experience bij en met zijn klanten een boost. Ontwikkelde CX-strategie voor Wargaming en Beoplay van Bang & Olufsen. In het live webinar licht hij ins en outs van deze strategieen toe. ‘Mijn doel? Ervoor zorgen dat bedrijven hun klant echt op nummer 1 zetten. Dit doe ik met inzet van de juiste CX-strategie, tools en reports.’
  • Krijn Schuurman – Host. Heeft een voorliefde voor innovatie, nieuwe technologie en dito businessmodellen. Vanwege zijn vermogen om complexe zaken begrijpelijk te maken, is hij een frequente gast op de tv en radio, waaronder BNR Nieuwsradio.

Meer weten over je de customer experience optimaliseert? Op woensdag 21 november vindt de tweede webinar ”Convenience is King. Minder frictie als strategie” plaats. Registreer je hier voor het webinar

Redactie Emerce