Whitepaper
Audience of One 2022: personalisatie op de juiste manier
Hoe kunnen marketeers weten wat klanten echt willen van hun merkcommunicatie? Soms is het zo simpel als het ze vragen. Met de juiste informatie binnen handbereik kun je personalisatie creëren die écht klantgericht is.
Dat is waar de meest recente jaarlijkse studie van Movable Ink, het ‘Audience of One 2022 Report’ om de hoek komt kijken. In het rapport werden duizenden klanten in het VK, Ierland, de VS en Canada ondervraagd om erachter te komen hoe hun ideale marketingcommunicatie eruitziet.
- 68% van de consumenten zegt dat ze waarschijnlijk een loyale klant zullen zijn als een merk hen aanspreekt en persoonlijke relaties met hen opbouwt
- 44% van de consumenten vindt het prettig om hun locatie aan merken te geven in ruil voor een meer gepersonaliseerde ervaring.
- 39% van de consumenten zegt dat irrelevante inhoud een van de twee belangrijkste redenen is waarom ze zich afmelden voor merkcommunicatie.
Lees wat consumenten uit de meest volwassen markten van vandaag op het gebied van personalisatie te zeggen hebben. Revitaliseer de marketingstrategie van je merk om klanten de berichten te bieden die ze nodig hebben en willen.
Download het whitepaper
)
Onderwerpen in deze whitepaper
- De soorten gepersonaliseerde communicatie die de consument wil
- Welke informatie is de consument bereid te geven in ruil voor een persoonlijke ervaring
- Personalisatie, loyaliteit en de kans op daadwerkelijke aankoop