0
11,2K

Audience of One rapport: personalisatie op de juiste manier

Bijna één op de vier consumenten zegt dat ze zich zouden afmelden voor merkcommunicatie als de inhoud te veel gericht is op verkoop.

Consumenten verwachten van merken dat ze waardevolle, relevante en nuttige informatie verstrekken in ruil voor de informatie die ze met merken delen. Marketeers moeten bedachtzaam communiceren met klanten en verder gaan dan de ‘verkoop’. In plaats daarvan zou communicatie een mix van redactionele inhoud moeten bevatten naast eventuele promotionele informatie om meer waarde te bieden en een betere algehele ervaring te stimuleren.

In deze whitepaper lees je wat consumenten uit de meest volwassen markten van vandaag op het gebied van personalisatie te zeggen hebben. Revitaliseer de marketingstrategie van je merk om klanten de berichten te bieden die ze nodig hebben en willen.

Download deze whitepaper
Onderwerpen:
De soorten gepersonaliseerde communicatie die de consument wil
Welke informatie is de consument bereid te geven in ruil voor een persoonlijke ervaring
Personalisatie, loyaliteit en de kans op daadwerkelijke aankoop
Log in of meld je gratis aan om deze whitepaper te downloaden

Knowledgebase