Bekijk

Bekijk
0
1.7k
Channel: B2B online

B2B Commerce wordt gestimuleerd door productinformatie en intelligentie

Steeds meer belangrijke posities binnen B2B bedrijven worden ingevuld door ‘digital natives’. Deze digital-savvy professionals verwachten een zakelijke koopervaring die vergelijkbaar is met hun customer experience als consument. Deze digitale transformatie dwingt teams om nieuwe digital-savvy initiatieven voor fabrikanten, distributeurs en groothandels te omarmen. Dit vereist ook een andere kijk om productinformatie.

In dit webinar gaat John Evans (Akeneo) in gesprek met Allen Bonde (Forrester) over de stand van zaken in omnichannel e-commerce in B2B. Daarnaast gaan zij in op het B2B-onderzoek van Forrester over het veranderende koopgedrag van zakelijke kopers en hoe je hierop inspeelt met productinformatiemanagement (PIM).

Thema’s van dit webinar:
  • Marktplaatsen in B2B
  • Lifestyle x B2B Commerce
  • De veranderde rol van PIM
Experts:
  • Allen Bonde – Vice President & Research Director bij Forrester. Allen leidt het onderzoek van Forrester op het gebied van digital experience technologie en -services, waarbij hij zich richt op de belangrijkste strategieën en bouwstenen voor het operationaliseren van impactvolle, gedenkwaardige klantinteracties.
  • John Evans – Senior Director, Demand Generation bij Akeneo. John is een softwaremarketingprofessional met meer dan 20 jaar ervaring in alle facetten van marketing, inclusief productmarketing, fieldmarketing en productmanagement.

Fred de Gombert