0
6.8k

Een B2B e-commerce platform kiezen; 3 zaken die je op weg helpen

B2C e-commerce platformen zijn tegenwoordig niet meer weg te denken uit het digitale straatbeeld. En de strijd tussen de Bol.coms en de Amazons van deze wereld vindt niet alleen plaats aan de voorkant (de consument) maar ook zeker aan de achterkant (platformkeuze).

De ontwikkeling van B2B e-commerce proposities loopt achter op die van B2C platformen, maar wat zeker is, is dat er nu een flinke inhaalslag wordt gemaakt. Dit whitepaper helpt om de juiste keuze te maken als het gaat om het e-commerce platform, de technologieën en de implementatiepartij.

In dit whitepaper: 3 zaken die je op weg helpen

  • Kies het juiste platform en voorkom de noodzaak van (de kosten van) een nieuw platform.
  • Optimaliseer voor autonome groei en adoptie van het e-commerce platform.
  • Bouw flexibiliteit in zodat je snel functionaliteiten kan wijzigen en toevoegen.

In dit whitepaper worden een aantal aspecten behandeld die je misschien niet terugvindt in de feature list van een platform of de presentatieslides van een implementatiepartij. De aanbevelingen in dit whitepaper zijn vooral handvatten voor B2B bedrijven die willen inspelen op de continu veranderende verwachtingen van klanten, of die zelfs willen overtreffen.

Je bent klaar om deze whitepaper te downloaden
Download whitepaper

Ties Luijendijk