0
4.7k
Channel: B2B Digital

Best practices voor personalisatie met Magento Commerce

Personalisatie. Wellicht één van de meest beschreven onderwerpen in de afgelopen tijd. Het lijkt voor veel organisaties een doel op zich. Toch is personalisatie geen doel. Het is een middel je conversie te verhogen en het aantal verlaten winkelwagentjes te verlagen. Is je webshop gebouwd op Magento Commerce? Dan kun je direct beginnen met het inzetten van personalisatie en het creëren van een gepersonaliseerde webshopbeleving.

In vier stappen een gepersonaliseerde webshopbeleving met Magento Commerce

Deze whitepaper beantwoord de belangrijkste vragen over personalisatie met het Magento Commerce platform. Welke mogelijkheden biedt Magento Commerce zodat je zelf direct aan de slag kan met personalisatie? Hoe gebruik je klantsegmenten en hoe koppel je hier gepersonaliseerde acties aan? Je leest er alles over in deze whitepaper. Daarnaast bevat de whitepaper zes praktijkvoorbeelden van personalisatie met Magento Commerce. De whitepaper op hoofdlijnen:

  • Personalisatiemogelijkheden van Magento Commerce.
  • Gepersonaliseerde acties in Magento in vier stappen.
  • Dynamische content zonder doelgroepsegmenten.
  • Monitor de performance van je platform.
Personalisatie van Magento Commerce

Het Magento Commerce platform biedt vele mogelijkheden om je webshop te personaliseren. Denk bijvoorbeeld aan het tonen van gepersonaliseerde content aan bepaalde groepen bezoekers. Maak bijvoorbeeld segmenten op basis van klant- en orderdata, zoals locatie, aankoopgeschiedenis. Denk ook aan segmenten op basis van de bekeken producten of een product in de winkelwagen en andere relevante informatie. Deze segmenten kun je gebruiken voor het personaliseren van banners, het tonen van gepersonaliseerde cross-selling, korting geven aan terugkerende kopers of het genereren van nieuwsbriefinschrijvingen.

Lees in de whitepaper hoe je in vier stappen gepersonaliseerde acties kunt ontwikkelen in Magento Commerce. Daarnaast bevat de whitepaper nog een bonustip voor het inzetten van dynamische content zonder doelgroepsegmenten.

Download het whitepaper

Wil je deze whitepaper bekijken?

Wil je deze whitepaper bekijken?

Log in met je Emerce Account of vul het formulier in.

Meld je gratis aan

Voordat je deze whitepaper download...

Meld je gratis aan om Emerce video’s, whitepapers, rapporten en meer content te bekijken.

Gebruik minimaal 8 tekens, één hoofdletter, getal en speciaal karakter.

Je kunt dit document downloaden indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor ISM eCompany. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met ISM eCompany’s privacystatement. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacystatement.

Dit is premium content

Upgrade naar Premium en krijg onbeperkt toegang tot de beste artikelen, video’s en whitepapers van Emerce!

Al een Emerce Account? Log hier in.

Dit is premium content

Upgrade naar Premium en krijg onbeperkt toegang tot de beste artikelen, video’s en whitepapers van Emerce!

Je download staat klaar!

Klik op de knop om het document te downloaden.

Redactie