0
7.1k
Channel: Payment

Betalen is onderdeel van de klantervaring

Bij elke online transactie zorgt een groot aantal partijen ervoor dat het geld van de shopper op de bankrekening van de winkelier terechtkomt en dat het hele proces snel en veilig verloopt. Met goed inzicht in dit proces kan je veranderingen doorvoeren voor een betere klantervaring en bij

een probleem op het juiste moment ingrijpen. Hierdoor heb je uiteindelijk minder storingen en lagere kosten.

Door het betaalproces te begrijpen, kan je deze ook beter inrichten. De betaalervaring van je klant heeft namelijk invloed op de conversie en omzet. Door de juiste betaalmethoden voor je doelgroep aan te bieden en de klantervaring te verbeteren, verhoog je je conversie en omzet.

Onderwerpen in dit whitepaper

  • Betaalverwerking: hoe wordt een betaling verwerkt en welke partijen zijn betrokken?
  • Betaalmethoden: welke zijn een must voor jouw doelgroep?
  • Betaal links: een nieuwe manier van digitale betalingen.
  • Winkelwagentjes: tips voor een hoger conversieratio.
  • Betaalconversie: optimaliseer de betalingsstroom.
  • De betaalervaring: best practices voor een betere user experience.
  • Fraude voorkomen

Na het lezen van dit whitepaper weet je welke aspecten van betalen bijdragen aan de klantervaring en hoe je je betaalproces optimaal inzit voor een hogere conversie.

Je bent klaar om deze whitepaper te downloaden
Download whitepaper

Redactie