0
15,7K
Channel: Creative

Met creativiteit campagnes verbeteren

Slim targeten van je doelgroep, testen en bijsturen…We grijpen vaak naar technische tools uit onze gereedschapskist om online campagnes beter te laten renderen. Daarbij vergeten nog wel eens de belangrijke rol van creativiteit. En dat is zonde; want volgens Facebook en Google is meer dan 50% van je online resultaten terug te voeren naar de kracht van de creative. In deze talk vertelt Strategy Director Heidi van Happy Horizon meer over het belang van goede creatives.

Hoe bepaal je nou hoe je creativiteit goed inzet? Het ‘Creative Gears’-model is een hulpmiddel om je creativiteit aan te zetten en te gebruiken in campagnes. Jouw merkpositionering vormt het fundament waarbinnen je met je campagnes opereert.

Daarnaast worden 3 versnellingen waarin creativiteit meer online resultaat brengt besproken:

  • Impact maken op jouw doelgroep. Zonder impact geen aandacht. Over het gebruik van stopping power in de context van je doelgroep.
  • Triggers tot interactie. Hoe zorg je voor engagement op jouw campagnes?
  • Overgaan tot actie. Hoe motiveer je je doelgroep om over te gaan tot actie en te converteren?

In deze talk komen ook voorbeelden uit de praktijk voorbij: van KWF tot Shimano, en van BBQuality tot Center Parcs.

Wil je bekijken?

Wil je bekijken?

Log in met je Emerce Account of vul het formulier in.

Meld je gratis aan

Voordat je download...

Meld je gratis aan om Emerce video’s, whitepapers, rapporten en meer content te bekijken.

Gebruik minimaal 8 tekens, één hoofdletter, getal en speciaal karakter.

Je kunt deze video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Happy Horizon. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Happy Horizon’s privacystatement. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacystatement.

Dit is premium content

Upgrade naar Premium en krijg onbeperkt toegang tot de beste artikelen, video’s en whitepapers van Emerce!

Al een Emerce Account? Log hier in.

Dit is premium content

Upgrade naar Premium en krijg onbeperkt toegang tot de beste artikelen, video’s en whitepapers van Emerce!

Je download staat klaar!

Klik op de knop om het document te downloaden.

Bart Viveen