Download

Download
0
6.4k
Channel: B2B online

Customer journey optimalisatie met het see-think-do-care model

Is de klantreis van je klant inzichtelijk? En weet je wat zij in iedere fase nodig hebben om over te gaan tot een aankoop? Deze whitepaper beschrijft hoe je met behulp van het see-think-do-care model van Google doelgericht aan de slag kunt met customer journey optimalisatie.

Grip op de customer journey

Deze whitepaper biedt handvatten en praktische tips om de customer journey in kaart te brengen en te optimaliseren. De whitepaper gaat in op:

  • Het optimaliseren van de customer journey met het see-think-do-care model.
  • Hoe je als bedrijf actief kunt spelen op de customer journey van je klant.
  • Hoe jezelf aan de slag kunt met de see-think-do-care funnel.
Inzicht in de customer journey, de sleutel tot succes

Een potentiële of bestaande klant doorloopt voorafgaand aan een aankoopbeslissing een aantal fasen, de customer journey. Toch wordt je overspoeld met ‘Koop dit’ advertenties, bedrijven die dit doen hebben geen inzicht in de klantreis en de informatiebehoefte van hun doelgroep.

De klantreis optimaliseren met het see-think-do-care model

Wat is het see-think-do-care model? Dit is een framework van Google waarbij je de consument centraal stelt en per fase in de customer journey bepaalt hoe je met online content kunt inspelen op de informatiebehoefte. In deze whitepaper wordt de fasen in het see-think-do-care model uitgelegd aan de hand van praktijkvoorbeelden.

Experttips voor customer journey optimalisatie

Aan het eind van deze whitepaper delen de SEA en SEO-experts van Elevate Digital vijf experttips voor het optimaliseren van de customer journey. Ook bevat deze whitepaper een worksheet waarmee je zelf aan de slag kunt voor het ontwikkelen van je eigen customer journey.

Inhoud

Waarom meereizen met mijn klant?

Hoe neem ik ze bij de hand?

Jouw klantreis optimaliseren

  • See
  • Think
  • Do
  • Care

Vijf tips van onze experts

Wat heb ik geleerd?

Zelf aan de slag

Elevate Digital

Kelly Hartog