Customer journey optimalisatie met het see-think-do-care model
Is de klantreis van je klant inzichtelijk? En weet je wat zij in iedere fase nodig hebben om over te gaan tot een aankoop? Deze whitepaper beschrijft hoe je met behulp van het see-think-do-care model van Google doelgericht aan de slag kunt met customer journey optimalisatie.
Grip op de customer journey
Deze whitepaper biedt handvatten en praktische tips om de customer journey in kaart te brengen en te optimaliseren. De whitepaper gaat in op:
- Het optimaliseren van de customer journey met het see-think-do-care model.
- Hoe je als bedrijf actief kunt spelen op de customer journey van je klant.
- Hoe jezelf aan de slag kunt met de see-think-do-care funnel.
Inzicht in de customer journey, de sleutel tot succes
Een potentiële of bestaande klant doorloopt voorafgaand aan een aankoopbeslissing een aantal fasen, de customer journey. Toch wordt je overspoeld met ‘Koop dit’ advertenties, bedrijven die dit doen hebben geen inzicht in de klantreis en de informatiebehoefte van hun doelgroep.
De klantreis optimaliseren met het see-think-do-care model
Wat is het see-think-do-care model? Dit is een framework van Google waarbij je de consument centraal stelt en per fase in de customer journey bepaalt hoe je met online content kunt inspelen op de informatiebehoefte. In deze whitepaper wordt de fasen in het see-think-do-care model uitgelegd aan de hand van praktijkvoorbeelden.
Experttips voor customer journey optimalisatie
Aan het eind van deze whitepaper delen de SEA en SEO-experts van Elevate Digital vijf experttips voor het optimaliseren van de customer journey. Ook bevat deze whitepaper een worksheet waarmee je zelf aan de slag kunt voor het ontwikkelen van je eigen customer journey.
Inhoud
Waarom meereizen met mijn klant?
Hoe neem ik ze bij de hand?
Jouw klantreis optimaliseren
- See
- Think
- Do
- Care
Vijf tips van onze experts
Wat heb ik geleerd?
Zelf aan de slag
Elevate Digital
)