0
29,9K
Channel: Venture

De gids om met succes uit te breiden naar het buitenland

Bij het verkennen van buitenlandse markten richten Nederlandse bedrijven zich vooral op de buurlanden.

Duitsland (20%) staat met stip op nummer één, gevolgd door België (16%). Maar ook de Verenigde Staten (10%), China (5%) en het Verenigd Koninkrijk (4%) zijn populair. Toch heeft 11% van de bedrijven geen duidelijk idee naar welk land ze willen uitbreiden.

Mollie heeft onderzoek gedaan onder 400 (mede)beslissers binnen bedrijven die de stap naar het buitenland willen maken. Ze vroegen hen welke uitdagingen ze denken tegen te komen tijdens deze reis. Samen met Marie-Stella-Maris, Q-Park en Studio Noos brengen zij deze Cross-border Manual uit met tips als je deze uitdagende stap wilt gaan maken.

Download deze whitepaper
Onderwerpen:
Hoe bereid je je voor op internationale uitbreiding
Breng je administratie, betaalmethoden 
en software op orde
Succesverhalen van Marie-Stella-Maris, Studio Noos en Q-Park
Log in of meld je gratis aan om deze whitepaper te downloaden

Knowledgebase