Download

Download
0
5.3k
Channel: e-commerce

D2C: direct verkopen aan de consument

Een D2C-kanaal is niet langer een “nice-to-have”. Het is een steeds belangrijkere route naar de markt, waar technologie, data en klantervaring de belangrijkste onderscheidende factoren zijn voor merken.

Maar hoe draai je naar dit model? Wat moet je overwegen om op elk punt van de klantreis succesvol te zijn? Bij welke gebieden heb je hulp nodig? Kortom: Hoe kun je slagen, groeien en betere ervaringen bieden in elke fase van het klanttraject?

Dit whitepaper splitst het D2C-klanttraject van begin tot eind op, helpt merken nieuwe D2C-verkoopkanalen te introduceren of de groei van bestaande D2C-activiteiten te versnellen.

Stappen in dit whitepaper

  • Data
  • Awareness
  • Onderzoek
  • Conversie
  • Fullfillment
  • Loyalty

Door de corona pandemie konden bedrijven die digitale handel, data en analyse centraal hebben gesteld in hun activiteiten vóór de pandemie, waarschijnlijk floreren of op zijn minst overleven. Bedrijven die nog niet hebben geïnvesteerd in digitale handel zullen snel moeten overstappen om een inhaalslag te maken. Dit whitepaper helpt in beide situaties naar een betere D2C aanpak.

Paul Bidder