Download

Download
0
6.1k
Channel: e-commerce

D2C: het voordeel van directe verkoop

In het digitale tijdperk kan vinden van informatie of het afhandelen van een aankoop snel en gemakkelijk online. Technologische vooruitgang heeft geleid tot e-commerce, waar het speelveld gelijk is, en start-ups/kleine bedrijven kunnen het opnemen tegen grote, gevestigde spelers.

De herintrede van D2C heeft de huidige e-commerce verstoord. Het heeft het speelveld voor alle merken – groot, klein, nieuw of oud – nog meer gelijk gemaakt. Merken die het aandurfden om D2C te omarmen, nemen nu de controle over hoe consumenten hun merken ervaren – en daar plukken ze de vruchten van.

In dit whitepaper

  • De voordelen en uitdagingen van een D2C strategie.
  • Hoe D2C de relatie tussen fabrikant en retailer beïnvloedt.
  • Het belang van productinhoud voor D2C-succes.

Met succesverhalen zoals Dollar Shave Club zijn meer bedrijven direct gaan verkopen. Hoewel D2C voornamelijk gunstig blijkt te zijn voor fabrikanten, kan het geen kwaad om met dit whitepaper de D2C kansen voor jouw bedrijf te bekijken.

Redactie