Bekijk webinar

Bekijk webinar
0
4.107
Channel: Campagnes

Methodiek voor klantgerichte campagnes

Door een goed inzicht in de klantreis ben je als marketeer beter in staat om campagnes te personaliseren. Dit komt ook de campagne performance ten goede, maar hoe doe je dat?

In dit webinar wordt ingegaan hoe je een Campaign Supernova kan bouwen, welke voordelen het je als marketeer biedt en hoe je door gebruik te maken van zes principes je eigen campagnes naar een hoger niveau tilt.

Het verbeteren van de campagne performance

Een realtime inzicht in de klantreis en een omnichannel klantbeeld leidt tot een verbeterde campagne performance. De verzamelde data kan worden ingezet om klanten, prospect en leads een gepersonaliseerde customer experience te bieden.

In het webinar vertelt Kris Kieper (Director Business Value Consulting bij Thunderhead) haar visie op gepersonaliseerde campagnes en hoe je een campaign supernova kan bouwen. De volgende onderwerpen worden besproken:

  • De huidige werkwijze en opbouw van campagnes.
  • De belangrijkste redenen waarom de campagne performance verslechterd.
  • De zes principes voor het ontwikkelen van een Campaign Supernova.
  • Praktijkvoorbeelden van bedrijven die de zes principes succesvol toepassen.
De voordelen van een Campaign Supernova

Dat gepersonaliseerde campagnes de toekomst zijn, daar is iedereen het wel over eens. In dit webinar worden een aantal handvatten aangereikt om een Campaign Supernova te ontwikkelen. De belangrijkste voordelen hiervan zijn:

  • Personalisatie leidt tot een omzetgroei van 6-10%.
  • De ROI van marketing wordt tot wel 8 keer verbetert.
  • Klanten zijn minder snel geneigd te veranderen van leverancier.
  • Gepersonaliseerde campagnes zorgen voor een klantloyaliteit van 81%.
Over de spreker

Kris Kieper werkt sinds begin 2017 als Director van Business Value Consulting bij Thunderhead. Daarvoor is zij actief geweest binnen het servicemanagement en daar lag de focus voornamelijk op digital engagement strategieën en content marketing. Kris omschrijf zichzelf als een customer engagement evangelist.

Zij deelt in dit webinar haar visie op gepersonaliseerde campagnes en waar de verbeterpunten liggen wat haar betreft.

Redactie Emerce