0
6.3k

Digitale klanten loyaliteitsrapport 2024

Klantloyaliteit is een prioriteit voor elke merkeigenaar. Digitale ervaringen hebben de manier veranderd waarop klanten communiceren met de merken waarvan ze kopen.

Maar profiteren bedrijven ten volle van alles wat digitale loyaliteit te bieden heeft? Wordt er in de juiste platforms geïnvesteerd en hoe zorg je ervoor dat deze positieve klantervaringen stimuleren om retentie en groei aan te drijven?

Het Digital Customer Loyalty Report 2024 peilt naar de mening van internationale leiders op het gebied van loyaliteit in de detailhandel, financiële dienstverlening, nutsbedrijven en de reis- en vrijetijdssector. Ontdek hoe het digitale loyaliteitslandschap verandert in dit rapport met inzichten van meer dan 100 toonaangevende merken.

Download deze whitepaper
Onderwerpen:
Digitale loyaliteitsprogramma's
Binnen welke leeftijdscategorie is digitale loyaliteit het populairst?
Loyaliteit mobiliseren met een persoonlijk tintje
Log in of meld je gratis aan om deze whitepaper te downloaden

Joost Ligtvoet