Download

Download
0
10,2K

Dit jaar nog digitaal transformeren

Flexibiliteit is noodzakelijk om te overleven – dat hebben we tijdens deze pandemie wel geleerd. Bedrijven die de gevolgen van de pandemie het beste hebben opgevangen zijn de bedrijven die zich snel hebben aangepast, en vooral goed hebben geluisterd naar waar hun klanten en medewerkers écht behoefte aan hebben.

Het moge duidelijk zijn dat een tijd van grote uitdagingen ook grote kansen biedt. De beste ideeën worden immers uit nood geboren! Wereldwijd kregen bedrijven in een paar maanden voor elkaar wat normaal gesproken jaren zou kosten. Digitale transformatie is dus de onmiskenbare basis voor het succes van bedrijven in dit nieuwe tijdperk.

In het e-book ‘Versnel uw digitale transformatie in 2021’ kijken we hoe bedrijven over de hele wereld technologie hebben ingezet om tegenslagen om te zetten in kansen en zo een frisse start te maken.

Daarbij ligt de focus op de drie zakelijke takken die het meest profiteren van een digitale transformatie:

  • De klantervaring (ook wel customer experience of CX genoemd).
  • De medewerkerservaring (ook wel employee experience of EX genoemd).
  • Sales (de verkoop dus).

Richt met dit whitepaper je blik op de toekomst en maak een frisse start met digitale transformatie.

Raymond Hüner