Bekijk

Bekijk
0
1.7k

E-mailmarketing Masterclass: Hoe je net als van der Valk en Reshift het beste omgaat met inactieve ontvangers in je database

Het plaatsen van jouw e-mails in de inbox van de ontvanger wordt steeds uitdagender. Grote veranderingen in e-mailvolume hebben invloed op de mate waarin je e-mails in de inbox van de ontvanger worden geplaatst (deliverability). Traditioneel rondom Black Friday en de feestdagen stijgen de volumes weer. Een goed moment dus om de best practices voor een optimale deliverability op te frissen. Leer van geslaagde praktijkvoorbeelden van onder andere Van der Valk en Reshift.

Een belangrijke factor voor de inboxplaatsing is de hygiëne van je e-maillijst. Als deze niet op orde is kan het zijn dat de e-mailcampagne, waar je zo veel tijd en moeite in hebt gestoken, de inbox nooit bereikt.

In dit webinar duiken we in de gevaren van het blijven mailen van een vervuilde e-maillijst, geven we praktische tips hoe een reactivatiecampagne ingericht kan worden en delen we de resultaten van enkele succesvolle reactivatiecampagnes.

Thema’s van het webinar:
  • Het gevaar van e-mailen naar een inactieve e-maillijst.
  • De best practices voor het inrichten van reactivatiecampagnes. 
  • Wat je kan doen als je een ontvanger actief hebt gekregen.
  • Praktijkvoorbeelden. Leer o.a. hoe van der Valk 4400 abonnees heractiveerde.
Sprekers:
  • Mascha Soors – Commercieel Directeur bij PI Marketing. Topprestaties leveren zit bij Mascha in het bloed. In haar jeugd met turnen op het hoogste niveau, in haar carrière met online marketing op het hoogste niveau. Haar imposante trackrecord i.c.m. 7,5 jaar operationele ervaring bij het groeien van bedrijven d.m.v. slimme online marketing maakt haar een geliefde gesprekspartner van directeuren, ondernemers en marketeers.
  • Jasper Witte – E-mailexpert bij Copernica Marketing Software. Jasper, vakjurylid voor de Dutch Search Awards bij het onderdeel marketing automation, is een expert op het gebied van e-mailmarketingsoftware. Hij weet dan ook als geen ander wat de laatste ontwikkelingen en technische mogelijkheden zijn binnen e-mailmarketing.
  • Krijn Schuurman – Host. Heeft een voorliefde voor innovatie, nieuwe technologie en dito businessmodellen. Vanwege zijn vermogen om complexe zaken begrijpelijk te maken, is hij een frequente gast op de tv en radio, waaronder BNR Nieuwsradio.

Redactie