Bekijk

Bekijk
0
2.0k
Channel: B2B online

Groei inzetten op hypothese, ‘goed genoeg’ data en Fake doors? | Trends in B2B marketing

Wat zijn de huidige ontwikkelingen in revenue focussed B2B marketing? Hoe ziet Digital sales eruit  in corona tijden.  In deze talk neemt Jaap ons mee langs een aantal B2B trends die kunnen helpen bij het verzamelen van meer waardevolle leads en het genereren van meer omzet. Van Pretotyping tot ungated content en van ‘goed genoeg data’ tot Fake doors. Hoe maak je de keuze waarop inzet? En hoe zet je deze trends en ontwikkelingen in om meer groei te realiseren?

Trends in gebruik van data, testing en attributie in B2B marketing

Datagedreven marketing heeft een verbazingwekkende groei doorgemaakt. Wat 10 jaar geleden onmogelijk leek, is inmiddels gemeengoed. Het dynamische karakter van het vak vereist dat B2B marketeers in elke sector voortdurend op de hoogte blijven van trends en tools.

De thema’s van deze talk zijn:
  • Digital sales (tijdens de corona crisis)
  • Marketing & sales alignment
  • Testen, leren, groeien
  • Attributie
Sprekers:
  • Jaap Jacobs – Managing director bij Fingerspitz. Jaap, een rasechte Bredanaar, is als managing director de drijvende kracht achter Fingerspitz. Sinds 2011 is Jaap zowat vergroeid met het kantoor. Hij zag Fingerspitz uitgroeien van ambitieuze startup naar online marketingbureau van serieus formaat.
  • Krijn Schuurman – Host. Heeft een voorliefde voor innovatie, nieuwe technologie en dito businessmodellen. Vanwege zijn vermogen om complexe zaken begrijpelijk te maken, is hij een frequente gast op de tv en radio, waaronder BNR Nieuwsradio.

Redactie