0
6.8k
Channel: CMS

Hoe headless CMS contentproblemen oplost

De exponentiële groei van verschillende digitale kanalen en omnichannel-publicaties, in combinatie met het groeiende belang van content als de bouwsteen van digitale ervaringen, hebben geleid tot een nooit eerder vertoonde druk op de problemen rond het creëren en beheren van content.

Een gezamenlijk rapport dat in 2021 werd gepubliceerd, identificeerde de top vijf van ‘digitale klantervaringsuitdagingen’, waarvan er drie terug te voeren zijn op het CMS (contentmanagementsysteem) van een bedrijf dat traditioneel monolithisch is opgezet.

Monolithische systemen staan onder druk door 3 pijnpunten

  1. Siledsystemen en gefragmenteerde klantgegevens.
  2. Beperkte afstemming/samenwerking tussen afdelingen.
  3. Verouderde/beperkte technologie, processen of operaties.

Dit whitepaper onderzoekt deze meest cruciale contentproblemen en adviseert een oplossing door middel van een headless CMS-aanpak.

Je bent klaar om deze whitepaper te downloaden
Download whitepaper

Siavash Moazzami Vahid