Download

Download
0
2.9k
Channel: Coronacrisis

Hoe merken bloeien in een tijd van verandering en onzekerheid

John F. Kennedy wordt gecrediteerd voor het populariseren van het citaat: “In de Chinese taal bestaat het woord‘ crisis ’uit twee karakters, de ene vertegenwoordigt gevaar en de andere kans.” Dat beschrijft perfect de huidige samenvloeiing van crises – er is gevaar en er zijn echte menselijke kosten voor de gebeurtenissen, maar er zijn ook enorme kansen. Terwijl miljoenen bedrijven in een neerwaartse spiraal zijn gegooid, hebben veel merken een toenemende vraag van consumenten gezien. Het blijkt dat de landelijke lockdowns consumenten hebben geïnspireerd om hun nieuwe tijd thuis te gebruiken om alles te doen, van het verbeteren van hun milieu en financiën tot het investeren in hun gezondheid en huisdieren.

Hoe merken bloeien in een tijd van verandering

Dit eBook beschrijft tactieken en strategieën die merken gebruiken om effectief in te spelen op de huidige situatie. Industry experts uit verschillende branches delen hun visie. Het eBook gaat in op:

  • Hoe gezondheids- en welzijnsmerken hun weg naar de toekomst innoveren;
  • Hoe home & garden bedrijven floreren in tijden van crisis;
  • De manieren waarop financiële bedrijven in elk klimaat groeien;
  • Het bouwen van een niet te stoppen D2C Petcare-merk;
  • Online onderwijs: verhalen over innovatie en inspiratie.
Navigeer door de coronapandemie en wordt een winnaar

De uitdaging voor elk merk is om door de crisis te navigeren en een winnaar te worden. Of het nu gaat om het focussen op klanten en het opbouwen van gemeenschappen, het innoveren van nieuwe producten die de tand des tijds zullen doorstaan of het aanpassen van producten aan de stemming van de consument. Laat je inspireren door de verschillende bedrijven en merken uit dit eBook.

Gavin Flood