0
4.0k
Channel: Coronacrisis

Hoe merken bloeien in een tijd van verandering en onzekerheid

John F. Kennedy wordt gecrediteerd voor het populariseren van het citaat: “In de Chinese taal bestaat het woord‘ crisis ’uit twee karakters, de ene vertegenwoordigt gevaar en de andere kans.” Dat beschrijft perfect de huidige samenvloeiing van crises – er is gevaar en er zijn echte menselijke kosten voor de gebeurtenissen, maar er zijn ook enorme kansen. Terwijl miljoenen bedrijven in een neerwaartse spiraal zijn gegooid, hebben veel merken een toenemende vraag van consumenten gezien. Het blijkt dat de landelijke lockdowns consumenten hebben geïnspireerd om hun nieuwe tijd thuis te gebruiken om alles te doen, van het verbeteren van hun milieu en financiën tot het investeren in hun gezondheid en huisdieren.

Hoe merken bloeien in een tijd van verandering

Dit eBook beschrijft tactieken en strategieën die merken gebruiken om effectief in te spelen op de huidige situatie. Industry experts uit verschillende branches delen hun visie. Het eBook gaat in op:

  • Hoe gezondheids- en welzijnsmerken hun weg naar de toekomst innoveren;
  • Hoe home & garden bedrijven floreren in tijden van crisis;
  • De manieren waarop financiële bedrijven in elk klimaat groeien;
  • Het bouwen van een niet te stoppen D2C Petcare-merk;
  • Online onderwijs: verhalen over innovatie en inspiratie.
Navigeer door de coronapandemie en wordt een winnaar

De uitdaging voor elk merk is om door de crisis te navigeren en een winnaar te worden. Of het nu gaat om het focussen op klanten en het opbouwen van gemeenschappen, het innoveren van nieuwe producten die de tand des tijds zullen doorstaan of het aanpassen van producten aan de stemming van de consument. Laat je inspireren door de verschillende bedrijven en merken uit dit eBook.

Download het e-book

Wil je dit e-book bekijken?

Wil je dit e-book bekijken?

Log in met je Emerce Account of vul het formulier in.

Meld je gratis aan

Voordat je dit e-book download...

Meld je gratis aan om Emerce video’s, whitepapers, rapporten en meer content te bekijken.

Gebruik minimaal 8 tekens, één hoofdletter, getal en speciaal karakter.

Je kunt dit document downloaden indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Adroll. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Adroll’s privacystatement. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacystatement.

Dit is premium content

Upgrade naar Premium en krijg onbeperkt toegang tot de beste artikelen, video’s en whitepapers van Emerce!

Al een Emerce Account? Log hier in.

Dit is premium content

Upgrade naar Premium en krijg onbeperkt toegang tot de beste artikelen, video’s en whitepapers van Emerce!

Je download staat klaar!

Klik op de knop om het document te downloaden.

Gavin Flood