Download

Download
0
8.2k
Channel: e-commerce

Hoe shopt de online consument?

In onze digitale wereld moeten merken vertrouwen op hun productinformatie om de verkoop voor hen te doen. Het is de digitale voordeur van een bedrijf geworden.

Dit whitepaper is gebaseerd op een onderzoek onder 6.000 Amerikaanse, Duitse en Britse respondenten en gaat over het belang van kwaliteitsproductinformatie, waar shoppers hun online zoekopdrachten beginnen en welke sterke emoties worden opgeroepen wanneer merken niet voldoen aan verwachtingen van de consument.

Wist je dat slechts 9% van de Amerikaanse shoppers hun online zoektocht begint op de website van een merk? Waar beginnen de meeste van hen dan wel? Dat lees je in dit whitepaper.

Ook in dit whitepaper 

  • Wat vinden shoppers van productinformatie?
  • Inzichten om inhoud te optimaliseren, zodat klanten niet overstappen naar een concurrent.
  • Checklist om de vindbaarheid en rangschikking van producten te verbeteren.
  • Hoe je gegevens gebruikt om consumenten te helpen op de koopknop te drukken.

Redactie