Bekijk

Bekijk
0
3.9k
Channel: Conversie

Hoe verbeter je de conversie van je webshop? | De Verf.nl case

Een ontdekkingstocht op zoek naar jouw echte klanten. In deze personalisatie casestudy wordt verteld hoe Verf.nl een omzetstijging van twintig procent wist te realiseren. Managing Partner bij Verf.nl Rogier Goed en Managing Partner bij Booming Eddy Boeve delen hoe het rendement van het bezoek in webshops te maximaliseren is. Door een slim ingericht personalisatie programma.

Leer in het webinar concreet wat personalisatie is. Waarom en wanneer dit het beste toe te passen is. En voor welke sites personalisatie geschikt is. Eddy laat zien hoe klanttypes te herkennen zijn en Booming samen met Verf.nl een aanpak ontwikkelde die beter paste bij de klantbehoefte. Tijdens het webinar krijg je ook inzicht in de potentie van personalisatie voor jouw business.

Thema’s van dit webinar:
  • Het toepassen van personalisatie
  • Het toepassingsbereik van personalisatie in e-commerce
  • Personalisatie in de praktijk: de Verf.nl-case
Sprekers:
  • Eddy Boeve – Conversie, Personalisatie, UX specialist en Managing Partner bij Booming. Eddy Boeve heeft meer dan 25 jaar ervaring in Customer Experience en Conversie-optimalisatie. Vanuit Booming.nl helpt Eddy organisaties zoals verf.nl, CSU, TUI, Manpower, Allianz Direct, 113 Zelfmoordpreventie om hun conversiedoelstellingen te behalen.
  • Rogier Goed – Managing Partner bij Verf.nl, verantwoordelijk voor Marketing & Sales. Werkt sinds 2016 bij Verf.nl na ruim 10 jaar in de Telecom. Zijn doel is Verf.nl de absolute autoriteit te maken in de online markt voor verf. Hoe? Door een belachelijk goede persoonlijke service te bieden.
Bekijk de webcast

Redactie Emerce