Download

Download
0
8.1k

Hoe willen klanten benaderd worden door merken?

De gemiddelde consument in de Benelux is lid van 13-14 loyalty programma’s, toch beschouwen ze zichzelf trouw aan slechts 3-4 merken. Daarom is een goed loyaliteitsprogramma belangrijk voor je merk.

Dit marktonderzoek gaat over de meest cruciale aspecten van loyaliteitsmarketing: het koopgedrag van de klant, de interactie tussen merken en consumenten en de houding en verwachting van de klant ten opzichte van het loyaal zijn aan een merk.

In dit whitepaper

  • Hoe ervaren consumenten de verandering van hun winkelgedrag? Klopt dit met de realiteit?
  • Wat is hun houding ten opzichte van nieuwe technologieën en het delen van persoonsgegevens?
  • Hoe denken zij over merken?
  • Zien consumenten zichzelf als trouwe klanten?

Na het lezen van dit whitepaper weet je hoe je je loyaliteitsprogramma nog beter kunt inzetten om klanten voor langere termijn aan je merk te binden.

Redactie