Ieder bedrijf is een digitaal bedrijf

Ons digitale leven gaat veel verder dan boodschappen bestellen of social media activiteiten. Het gaat bijvoorbeeld ook over online werken, processen in de zorg digitaliseren, digitaal kunst en cultuur beleven. Om voorop te blijven lopen moet je de snelle ontwikkelingen in het digitale speelveld blijven volgen. Dit whitepaper brengt je up to date met 10 trends rondom digitale transformatie.

In dit whitepaper

  • Om een goede omnichannel ervaring te creëren zullen marketeers vaker kiezen voor een Digital Experience Platform (DXP).
  • Vanwege het toenemende bewustzijn over privacy worden third-party cookies steeds vaker automatisch uitgebannen.
  • Om first-party data te benutten wordt steeds vaker gebruik gemaakt van een Customer Data Platform (CDP).
  • Systemen nemen een deel van het werk van marketeers over: ze verzamelen data en passen via algoritmes automatisch producten of pagina’s aan. Marketeers zullen vaker wiskundig onderlegd moeten zijn om data te interpreteren of modellen bij te sturen.
  • Steeds vaker komt voor dat online teams of afdelingen bij bedrijven (tijdelijk) versterkt worden met experts van bureauzijde. Deze elastische capaciteit biedt bedrijven de benodigde kennis, flexibiliteit en betrouwbaarheid.

Naast deze ontwikkelingen hebben we het ook over hyper persoonlijke digitale ervaringen, digitale toegankelijkheid, atomic Design en Cloud Native websites. Na het lezen van dit whitepaper zal je het met de titel eens zijn, ieder bedrijf is een digitaal bedrijf.

Je bent klaar om deze whitepaper te downloaden
Download whitepaper

Redactie