Bekijk

Bekijk
0
2.9k
Channel: Marketing

Integreer native advertising in je travel marketingstrategie

Vanaf het moment van de eerste ontdekking tot het boeken van de droomvakantie, online is de eerste plaats die elke reiziger bezoekt voordat hij daadwerkelijk ergens naartoe gaat. Travelfora, online boekingsplatforms, hotels, luchtvaartmaatschappijen, merken reisartikelen hebben allemaal een digital marketingstrategie, met als doel om ready-to-buy reizigers te laten boeken.

De customer journey van de moderne reisconsument

Uit onderzoek van Adobe Research blijkt dat 78 procent van de reizigers zich laat leiden door informatieve content van reismerken. Daarnaast zoekt 58 procent naar online aanbevelingen voor nieuwe reiservaringen. Om deze reisconsumenten te bereiken heb je een geoptimaliseerde en gepersonaliseerde reiscampagne nodig. Maar hoe ontwikkel je een moderne reiscampagne?

Het ontwikkelen van een moderne reiscampagne met native advertising

In januari wordt de meeste travel content gepubliceerd. Voor bedrijven is het begin van het jaar het perfecte moment om hun reiscampagne te lanceren en geïnspireerde reizigers om te zetten in klanten.  Faye Liddle-Moore – Digital expert in reiscampagnes bij Outbrain – biedt in dit webinar handvatten voor het optimaliseren voor je reiscampagne voor 2020. Zij gaat in op:

  • De belangrijkste cijfers over de online travelmarkt.
  • Waarom native advertising een cruciaal onderdeel van de marketingmix is.
  • Best practices voor het optimaliseren van je reiscampagne voor 2020.

Hoor daarnaast welke resultaten Transavia, Israel’s Ministerie van Toerisme en Zuid-Afrika’s Ministerie van Toerisme hebben bereikt met de native advertising oplossing van Outbrain.

Nick Kalse